Filozofia Ferring
Dla firmy Ferring ludzie są najważniejsi.
Dlatego:
Pacjenci stosujący nasze leki i przepisujący je lekarze mają prawo oczekiwać, że:
- będziemy udostępniać jedynie te produkty, których dobrej jakości jesteśmy całkowicie pewni,
- będziemy oferować najlepszej jakości produkty po możliwie najniższych cenach,
- pracownicy firmy Ferring będą zawsze zachowywać się uprzejmie i z szacunkiem oraz będą działać profesjonalnie.
Firmie Ferring zależy na lojalności pacjentów i lekarzy – jesteśmy gotowi starać się o nią każdego dnia od nowa.
Firma Ferring oczekuje, że jej pracownicy będą tworzyli dodatkową wartość dla firmy i jej udziałowców.
Wszyscy pracownicy firmy Ferring, zatrudnieni na wszystkich stanowiskach, mają prawo oczekiwać od firmy oraz swoich współpracowników:
- szacunku, wsparcia i zaangażowania,
- bezpiecznego, stymulującego i satysfakcjonującego środowiska pracy,
- prawa do popełniania błędów i przyznawania się do nich bez obawy przykrych konsekwencji,
- utrzymywania najwyższych standardów uczciwości,
- że nigdy świadomie nie zrobią niczego, co uchybiałoby zasadom etycznym pracownika firmy Ferring,
- że wszystkie osoby reprezentujące firmę Ferring będą zachowywały się z szacunkiem wobec firmy i jej pracowników,
Oczekiwania firmy Ferring wobec pracowników są następujące:
- Czyńmy zawsze to, co jest właściwe, słuszne, prawne i etyczne i zachęcajmy naszych współpracowników do takiego postępowania.
- Mówmy głośno, kiedy uważamy, że ze strony firmy Ferring zostały popełnione jakieś nieprawidłowości.
- Bądźmy lojalni, ale tylko w sprawach uczciwych, słusznych, godnych szacunku, sprawiedliwych – zgodnych z zasadami firmy Ferring.
Nie ma reguł właściwych dla wszystkich możliwych sytuacji i okoliczności – istnieją jedynie ogólne zasady postępowania, zaś każdy pracownik jest osobiście odpowiedzialny za stosowanie ich w praktyce. Pragniemy wyrazić sposób postępowania kilkoma prostymi słowami:
Dla firmy Ferring ludzie są najważniejsi
Odkryj pryncypia przywódców firmy Ferring